Умови доставки і оплати

Як замовити вибраний товар?

Обрану позицію ви можете замовити двома способами:

  1. Звернувшись до наших менеджерів по телефону 0800308390. Вони дадуть відповідь на всі ваші запитання, розкажуть про специфіку використання, дадуть якісну консультацію. Час роботи: Пн-Пт: 08:00-19:00; Сб-Нд: 10:00-18:00.
  2. Натиснувши на кнопку «Купити» на сайті. Замовлення можна зробити 24/7.

Доставка товару

Доставка "Новою Поштою" по Україні

Вартість замовлення Оплата Доставка
до 300 грн передоплата доступний тільки самовивіз з наших магазинів
від 300 до 1500 грн передоплата оплачується покупцем, згідно з тарифами "Нова Пошта"
від 1500 грн (крім габаритного товару) передоплата безкоштовно
крупногабаритний товар* передоплата оплачується покупцем, згідно з тарифами "Нова Пошта"

*крупногабаритний товар - товар з об'ємною вагою понад 5 кг. Об'ємна вага (кг) = (Довжина(см) × Ширина(см) × Висота(см)) / 4 000

Доставка кур'єром в містах Одеса, Дніпро, Харків

Місто Вартість замовлення Габарити замовлення Доставка кур'єром
Дніпро, Одеса, Харків до 1900 грн негабаритний товар

80 грн

від 1900 грн безкоштовно
крупногабаритний товар* розраховується окремо, в залежності від ваги і габаритів

*крупногабаритний товар - товар з об'ємною вагою понад 5 кг. Об'ємна вага (кг) = (Довжина(см) × Ширина(см) × Висота(см)) / 4 000

Отримання товару в пункті видачі

Ви можете забрати своє замовлення в будь-якому роздрібному магазині ORTO SMART - Медтехніка, ортосалон в Дніпрі, Харкові, Києві, Кривому Розі, Запоріжжі, Кременчуці, Кам'янському, Вінниці, Павлограді, Львові, Івано-Франківську, Хмельницькому, Одесі та інших містах, де є наші роздрібні магазини.

Товари "під замовлення"

Якщо товар доступний тільки "під замовлення". Що це означає?

Дана модель може бути недоступна в стандартному асортименті роздрібних магазинів. Але, ми замовимо його спеціально для Вас у постачальника або виробника.

Чому це вигідно?

Є можливість замовити той товар, якого немає ніде. Не обмежуйте себе у виборі.

Ціна "від постачальника" значно нижче, ніж у звичайних магазинах, оскільки не включає різні націнки.

Ви можете вказати менеджеру всі бажані характеристики: розмір, колір і т.д. І ці побажання будуть враховані.

Цей товар надходить безпосередньо зі складу, тому його ніхто не розгортав, не чіпав і не приміряв до вас.

Що потрібно врахувати?

Доставка Новою Поштою займе не один день, як це буває при відправці з наших магазинів, а приблизно 2-3. Але ми зробимо все можливе, щоб ви отримали своє замовлення в найкоротші терміни.

Необхідно зробити часткову або повну (в деяких категоріях товарів) передоплату. Це безпечно, адже ми є не просто інтернет-магазином, а офіційною мережею роздрібних магазинів (з реальними магазинами в різних містах України), яка працює вже 15 років. З приємного: вам не доведеться переплачувати на пошті за накладений платіж.

Якщо ви все-таки бажаєте купити товар "тут і зараз", наші менеджери допоможуть вибрати схожі моделі, які вже є в наявності в наших магазинах. Напишіть або зателефонуйте нам.

Обмін і повернення товару

Терміни повернення та обміну товару. Відповідно до «Закону про захист прав споживача» покупці нашого магазину мають право обміняти або повернути куплений у нас товар протягом 14 днів після покупки, якщо товар не задовольнив за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Слід зазначити, що деякі товари медичного призначення не підлягають обміну і поверненню (їх перелік зазначено нижче).

Умови обміну та повернення. Обмін товару належної якості провадиться, виключно за умови, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, комплектація, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

Для повернення товару необхідно мати:

  • Товар з повною комплектацією;
  • Заповнений бланк-заяву (заповнити заяву можливо у нас в магазині в момент здачі товару або самостійно);
  • Документ підтверджує покупку (товарний чек);
  • Гарантійний талон;
  • Документ, що засвідчує особу (паспорт, водійські права, студентський квиток, пенсійне посвідчення).
  • Якщо покупка була зроблена через інтернет-магазин - скан-копії всіх необхідних документів потрібно надіслати на пошту ortosalon.ua@gmail.com).

Експертиза. При необхідності перевірки якості товару може бути проведена експертиза, в процесі якої встановлюється факт дотримання умов експлуатації і гарантійних умов, а також встановлення автентичності фактів, викладених в Заяві. Максимальний термін перевірки якості товару відповідно до п.6 ст.8 ЗУ "Про захист прав споживачів" становить 14 днів.

Перелік товарів, що не підлягає обміну і поверненню

Перелік викладено в постанові Кабінету Міністрів України «Про реалізацію окремих положень Закону України« Про захист прав споживачів »від 19.03.1994 року № 172.

  • корсетно-бандажна продукція;
  • товари особистого користування;
  • вироби для сну;
  • зубні щітки;
  • мундштуки;
  • масажні щітки;
  • натільну і постільну білизну;
  • колготно-шкарпеткові вироби;
  • товари в аерозольній упаковці;
  • вироби зі скла;
  • товари для дітей (соски, пляшечки, пустушки і т.д.);
  • інструменти для манікюру;
  • педикюру та косметології;
  • хірургічний інструментарій;
  • ортопедичні та силіконові вироби (напалечнікі, устілки, підп'яточникі і т.д.);
  • ортопедичне взуття.

Гарантійний ремонт товару

Всі гарантійні зобов'язання перед покупцем несе виробник або офіційний представник виробника в Україні. Контактні дані (адреси і телефони) сервісних центрів представлені в гарантійному талоні.

Підтвердженням права на безкоштовне гарантійне обслуговування служить чек і заповнений гарантійний талон виробника.

У гарантійному талоні обов'язково вказується: модель, серійний номер товару, гарантійний термін і дата продажу. У всіх гарантійних талонах є адреси і телефони авторизованих виробником сервісних центрів. Зазвичай їх багато і Ви можете вибрати зручний для Вас.

Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті в разі:

  • порушення схоронності гарантійних пломб;
  • наявності механічних і інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
  • порушення правил використання, викладених в експлуатаційних документах;
  • несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару;
  • неправильного заповнення гарантійного талона.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:

  • природний знос або вичерпання ресурсу;
  • випадкові пошкодження (дефекти, заподіяні клієнтом);
  • пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічне пошкодження, попадання всередину корпусу сторонніх предметів);
  • ушкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням в мережі;
  • ушкодження, викликані неправильним підключенням до електромережі;
  • ушкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
  • ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.

При підборі бандажної продукції, компресійного трикотажу й ортопедичних виробів використовуйте спеціальні схеми і таблиці розмірів, для визначення точного розміру. Успішних покупок!

Заява на повернення товару