Умови доставки і оплати

Як замовити вибраний товар?

Обрану позицію ви можете замовити двома способами:

  1. Звернувшись до наших менеджерів по телефону 0800308390. Вони дадуть відповідь на всі ваші запитання, розкажуть про специфіку використання, дадуть якісну консультацію. Час роботи: Пн-Пт: 08:00-19:00; Сб-Нд: 10:00-18:00.
  2. Натиснувши на кнопку «Купити» на сайті. Замовлення можна зробити 24/7.

Доставка товару

Доставка "Новою Поштою" по Україні

Вартість замовлення Оплата Доставка
до 500 грн передоплата доставка на відділення "Нова Пошта"
від 600 грн передоплата або накладений платіж оплачується покупцем, згідно з тарифами "Нова Пошта"
великогабаритний товар передоплата або накладений платіж оплачується покупцем, згідно з тарифами "Нова Пошта"

*крупногабаритний товар - товар з об'ємною вагою понад 5 кг. Об'ємна вага (кг) = (Довжина(см) × Ширина(см) × Висота(см)) / 4 000

Доставка кур'єром в містах Одеса, Дніпро, Харків

Місто Вартість замовлення Габарити замовлення Доставка кур'єром
Дніпро, Одеса, Харків до 1900 грн негабаритний товар

80 грн

від 1900 грн
крупногабаритний товар* розраховується окремо, в залежності від ваги і габаритів

*крупногабаритний товар - товар з об'ємною вагою понад 5 кг. Об'ємна вага (кг) = (Довжина(см) × Ширина(см) × Висота(см)) / 4 000

Отримання товару в пункті видачі

Ви можете забрати своє замовлення в будь-якому роздрібному магазині, за умови якщо товар є в наявності, ви можете самостійно забрати його в будь-який зручний для вас час. Про наявність товару вас повідомить наш оператор. Якщо товару немає у вашому магазині, ми відправимо його Новою Поштою. Забрати товар у магазині, якщо він там відсутній, неможливо.

Рекомендуємо бронювати товар через нашого оператора або оформити замовлення на сайті. Це допоможе уникнути ситуації, коли товар купить хтось інший, поки ви будете добиратися до магазину.

ORTO SMART - Медтехніка, ортосалон у Дніпрі, Харкові, Києві, Кривому Розі, Запоріжжі, Кременчуці, Кам'янському, Вінниці, Павлограді, Львові, Івано-Франківську, Одесі, Рівному, Хмельницькому, Чернігові, Полтаві та будь-якому іншому місті, де є наші магазини. Знайти адресу магазину

Товари "під замовлення"

Якщо товар доступний тільки "під замовлення". Що це означає?

Дана модель може бути недоступна в стандартному асортименті роздрібних магазинів. Але, ми замовимо його спеціально для Вас у постачальника або виробника.

Чому це вигідно?

Є можливість замовити той товар, якого немає ніде. Не обмежуйте себе у виборі.

Ціна "від постачальника" значно нижче, ніж у звичайних магазинах, оскільки не включає різні націнки.

Ви можете вказати менеджеру всі бажані характеристики: розмір, колір і т.д. І ці побажання будуть враховані.

Цей товар надходить безпосередньо зі складу, тому його ніхто не розгортав, не чіпав і не приміряв до вас.

Що потрібно врахувати?

Доставка Новою Поштою займе не один день, як це буває при відправці з наших магазинів, а приблизно 2-3. Але ми зробимо все можливе, щоб ви отримали своє замовлення в найкоротші терміни.

Необхідно зробити часткову або повну (в деяких категоріях товарів) передоплату. Це безпечно, адже ми є не просто інтернет-магазином, а офіційною мережею роздрібних магазинів (з реальними магазинами в різних містах України), яка працює вже 15 років. З приємного: вам не доведеться переплачувати на пошті за накладений платіж.

Якщо ви все-таки бажаєте купити товар "тут і зараз", наші менеджери допоможуть вибрати схожі моделі, які вже є в наявності в наших магазинах. Напишіть або зателефонуйте нам.

Обмін і повернення товару

Терміни повернення та обміну товару. Відповідно до «Закону про захист прав споживача» покупці нашого магазину мають право обміняти або повернути куплений у нас товар протягом 14 днів після покупки, якщо товар не задовольнив за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Слід зазначити, що деякі товари медичного призначення не підлягають обміну і поверненню (їх перелік зазначено нижче).

Умови обміну та повернення. Обмін товару належної якості провадиться, виключно за умови, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, комплектація, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

Для повернення товару необхідно мати:

  • Товар з повною комплектацією;
  • Заповнений бланк-заяву (заповнити заяву можливо у нас в магазині в момент здачі товару або самостійно);
  • Документ підтверджує покупку (товарний чек);
  • Гарантійний талон;
  • Документ, що засвідчує особу (паспорт, водійські права, студентський квиток, пенсійне посвідчення).
  • Якщо покупка була зроблена через інтернет-магазин - скан-копії всіх необхідних документів потрібно надіслати на пошту ortosalon.ua@gmail.com).

Експертиза. При необхідності перевірки якості товару може бути проведена експертиза, в процесі якої встановлюється факт дотримання умов експлуатації і гарантійних умов, а також встановлення автентичності фактів, викладених в Заяві. Максимальний термін перевірки якості товару відповідно до п.6 ст.8 ЗУ "Про захист прав споживачів" становить 14 днів.

Перелік товарів, що не підлягає обміну і поверненню

Перелік викладено в постанові Кабінету Міністрів України «Про реалізацію окремих положень Закону України« Про захист прав споживачів »від 19.03.1994 року № 172.

  • корсетно-бандажна продукція;
  • товари особистого користування;
  • вироби для сну;
  • зубні щітки;
  • мундштуки;
  • масажні щітки;
  • натільну і постільну білизну;
  • колготно-шкарпеткові вироби;
  • товари в аерозольній упаковці;
  • вироби зі скла;
  • товари для дітей (соски, пляшечки, пустушки і т.д.);
  • інструменти для манікюру;
  • педикюру та косметології;
  • хірургічний інструментарій;
  • ортопедичні та силіконові вироби (напалечнікі, устілки, підп'яточникі і т.д.);
  • ортопедичне взуття.

Гарантійний ремонт товару

Всі гарантійні зобов'язання перед покупцем несе виробник або офіційний представник виробника в Україні. Контактні дані (адреси і телефони) сервісних центрів представлені в гарантійному талоні.

Підтвердженням права на безкоштовне гарантійне обслуговування служить чек і заповнений гарантійний талон виробника.

У гарантійному талоні обов'язково вказується: модель, серійний номер товару, гарантійний термін і дата продажу. У всіх гарантійних талонах є адреси і телефони авторизованих виробником сервісних центрів. Зазвичай їх багато і Ви можете вибрати зручний для Вас.

Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті в разі:

  • порушення схоронності гарантійних пломб;
  • наявності механічних і інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
  • порушення правил використання, викладених в експлуатаційних документах;
  • несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару;
  • неправильного заповнення гарантійного талона.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:

  • природний знос або вичерпання ресурсу;
  • випадкові пошкодження (дефекти, заподіяні клієнтом);
  • пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічне пошкодження, попадання всередину корпусу сторонніх предметів);
  • ушкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням в мережі;
  • ушкодження, викликані неправильним підключенням до електромережі;
  • ушкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
  • ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.

При підборі бандажної продукції, компресійного трикотажу й ортопедичних виробів використовуйте спеціальні схеми і таблиці розмірів, для визначення точного розміру. Успішних покупок!

Заява на повернення товару