Умови доставки і оплати
Як замовити вибраний товар?
Обрану позицію ви можете замовити двома способами:
- Звернувшись до наших менеджерів по телефону 0800308390. Вони дадуть відповідь на всі ваші запитання, розкажуть про специфіку використання, дадуть якісну консультацію. Час роботи: Пн-Пт: 08:00-19:00; Сб-Нд: 10:00-18:00.
- Натиснувши на кнопку «Купити» на сайті. Замовлення можна зробити 24/7.
Доставка товару
Доставка "Новою Поштою" по Україні
Вартість замовлення | Оплата | Доставка |
до 300 грн | передоплата | доступний тільки самовивіз з наших магазинів |
від 300 до 1500 грн | передоплата | оплачується покупцем, згідно з тарифами "Нова Пошта" |
від 1500 грн (крім габаритного товару) | передоплата | безкоштовно |
крупногабаритний товар* | передоплата | оплачується покупцем, згідно з тарифами "Нова Пошта" |
*крупногабаритний товар - товар з об'ємною вагою понад 5 кг. Об'ємна вага (кг) = (Довжина(см) × Ширина(см) × Висота(см)) / 4 000
Доставка кур'єром в містах Одеса, Дніпро, Харків
Місто | Вартість замовлення | Габарити замовлення | Доставка кур'єром |
Дніпро, Одеса, Харків | до 1900 грн | негабаритний товар |
80 грн |
від 1900 грн | безкоштовно | ||
крупногабаритний товар* | розраховується окремо, в залежності від ваги і габаритів |
*крупногабаритний товар - товар з об'ємною вагою понад 5 кг. Об'ємна вага (кг) = (Довжина(см) × Ширина(см) × Висота(см)) / 4 000
Отримання товару в пункті видачі
Ви можете забрати своє замовлення в будь-якому роздрібному магазині ORTO SMART - Медтехніка, ортосалон в Дніпрі, Харкові, Києві, Кривому Розі, Запоріжжі, Кременчуці, Кам'янському, Вінниці, Павлограді, Львові, Івано-Франківську, Хмельницькому, Одесі та інших містах, де є наші роздрібні магазини.
Товари "під замовлення"
Якщо товар доступний тільки "під замовлення". Що це означає?
Дана модель може бути недоступна в стандартному асортименті роздрібних магазинів. Але, ми замовимо його спеціально для Вас у постачальника або виробника.
Чому це вигідно?
Є можливість замовити той товар, якого немає ніде. Не обмежуйте себе у виборі.
Ціна "від постачальника" значно нижче, ніж у звичайних магазинах, оскільки не включає різні націнки.
Ви можете вказати менеджеру всі бажані характеристики: розмір, колір і т.д. І ці побажання будуть враховані.
Цей товар надходить безпосередньо зі складу, тому його ніхто не розгортав, не чіпав і не приміряв до вас.
Що потрібно врахувати?
Доставка Новою Поштою займе не один день, як це буває при відправці з наших магазинів, а приблизно 2-3. Але ми зробимо все можливе, щоб ви отримали своє замовлення в найкоротші терміни.
Необхідно зробити часткову або повну (в деяких категоріях товарів) передоплату. Це безпечно, адже ми є не просто інтернет-магазином, а офіційною мережею роздрібних магазинів (з реальними магазинами в різних містах України), яка працює вже 15 років. З приємного: вам не доведеться переплачувати на пошті за накладений платіж.
Якщо ви все-таки бажаєте купити товар "тут і зараз", наші менеджери допоможуть вибрати схожі моделі, які вже є в наявності в наших магазинах. Напишіть або зателефонуйте нам.
Обмін і повернення товару
Терміни повернення та обміну товару. Відповідно до «Закону про захист прав споживача» покупці нашого магазину мають право обміняти або повернути куплений у нас товар протягом 14 днів після покупки, якщо товар не задовольнив за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Слід зазначити, що деякі товари медичного призначення не підлягають обміну і поверненню (їх перелік зазначено нижче).
Умови обміну та повернення. Обмін товару належної якості провадиться, виключно за умови, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, комплектація, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
Для повернення товару необхідно мати:
- Товар з повною комплектацією;
- Заповнений бланк-заяву (заповнити заяву можливо у нас в магазині в момент здачі товару або самостійно);
- Документ підтверджує покупку (товарний чек);
- Гарантійний талон;
- Документ, що засвідчує особу (паспорт, водійські права, студентський квиток, пенсійне посвідчення).
- Якщо покупка була зроблена через інтернет-магазин - скан-копії всіх необхідних документів потрібно надіслати на пошту ortosalon.ua@gmail.com).
Експертиза. При необхідності перевірки якості товару може бути проведена експертиза, в процесі якої встановлюється факт дотримання умов експлуатації і гарантійних умов, а також встановлення автентичності фактів, викладених в Заяві. Максимальний термін перевірки якості товару відповідно до п.6 ст.8 ЗУ "Про захист прав споживачів" становить 14 днів.
Перелік товарів, що не підлягає обміну і поверненню
Перелік викладено в постанові Кабінету Міністрів України «Про реалізацію окремих положень Закону України« Про захист прав споживачів »від 19.03.1994 року № 172.
- корсетно-бандажна продукція;
- товари особистого користування;
- вироби для сну;
- зубні щітки;
- мундштуки;
- масажні щітки;
- натільну і постільну білизну;
- колготно-шкарпеткові вироби;
- товари в аерозольній упаковці;
- вироби зі скла;
- товари для дітей (соски, пляшечки, пустушки і т.д.);
- інструменти для манікюру;
- педикюру та косметології;
- хірургічний інструментарій;
- ортопедичні та силіконові вироби (напалечнікі, устілки, підп'яточникі і т.д.);
- ортопедичне взуття.
Гарантійний ремонт товару
Всі гарантійні зобов'язання перед покупцем несе виробник або офіційний представник виробника в Україні. Контактні дані (адреси і телефони) сервісних центрів представлені в гарантійному талоні.
Підтвердженням права на безкоштовне гарантійне обслуговування служить чек і заповнений гарантійний талон виробника.
У гарантійному талоні обов'язково вказується: модель, серійний номер товару, гарантійний термін і дата продажу. У всіх гарантійних талонах є адреси і телефони авторизованих виробником сервісних центрів. Зазвичай їх багато і Ви можете вибрати зручний для Вас.
Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті в разі:
- порушення схоронності гарантійних пломб;
- наявності механічних і інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
- порушення правил використання, викладених в експлуатаційних документах;
- несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару;
- неправильного заповнення гарантійного талона.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:
- природний знос або вичерпання ресурсу;
- випадкові пошкодження (дефекти, заподіяні клієнтом);
- пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
- пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічне пошкодження, попадання всередину корпусу сторонніх предметів);
- ушкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням в мережі;
- ушкодження, викликані неправильним підключенням до електромережі;
- ушкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
- ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.
При підборі бандажної продукції, компресійного трикотажу й ортопедичних виробів використовуйте спеціальні схеми і таблиці розмірів, для визначення точного розміру. Успішних покупок!